• Skriv ut
  • Kontakt
  • Kontaktinformation

    Avesta Servicecenter

    Telefon: 0226-64 50 00
    Telefontider: Måndag–fredag klockan 08.00–16.30
    E-post: servicecenter@avesta.se 
    Besök: Mån, Ons, Tor klockan 10.00-16.30, Tis klockan 11.00-16.30, Fre klockan 10.00-15.00. 
    Obs! Max 10 besökare i lokalen, i max 15 minuter. 

    Ställ en fråga

    För att undvika spam måste du fylla i kryssrutan ovan för att visa att du är en människa.

    Tack för ditt meddelande.

Dela sidan på sociala medier

Felanmälan offentlig miljö

Nu kan du på ett snabbt och enkelt sätt rapportera in fel och saker som behöver åtgärdas i Avestas offentliga miljö. Din anmälan skickas sedan automatiskt till vårt ärendehanteringssystem för snabbast möjliga hantering.

Du som anmälare kan välja att få återkoppling via e-post eller sms. På så sätt kan du följa ärendets gång från det att anmälan mottagits till att den åtgärdats.

Du kan till exempel felanmäla

  • Fulla papperskorgar
  • Hål i gata
  • Klotter
  • Lekparker
  • Nedfallna träd
  • Snöröjning
  • Trasig gatubelysning

I felanmälan kan du välja att bifoga ett foto och ange GPS-koordinater, som ett komplement till din anmälan. Det kan ibland underlätta för vår personal som ska åtgärda problemet.

Dina synpunkter är viktiga för oss, tack för att du hjälper oss att bli bättre!

Senast granskad 07 december 2020.